Ecah Zamri's Stories




Adel Asha
Monday, July 29, 2013 | 2:11 AM | 0 Sweet Hearts
Adel asha ? Siapa tak kenal kan ? Budak hot pavi. Entry kali ni, bukan nak kutuk si Adel asha. Cuma nak menyatakan pandangan ecah tentang dia. =)

Dia sebenarnya sangat lah comel. sangat-sangat. Tak hairan orang panggil dia barbie Malaysia. Namun, dia agak sosial. Janganlah kita mencemuh dia, sebaliknya membimbing mereka, menasihati mereka. Tapi, tak mustahil satu hari dia berubah kan ? Insyaallah, suatu hari nanti. Ramai yang suka dia, tapi ramai jugak haters dia. Ramai yang suka dia sebab dia tak sombong, dia layan semua followers dia. Tak macam tweetfamous yang lain, ramai yang sombong. Mungkin setakat ni je kot. Ecah pun tak kenal sangat dia, cuma kenal dari jauh-jauh je. =)

                                               omey kan ? :3 macam agnes monica plak.

                                                          yang ni macam budak jepun ;)

                                                                   omey omey omey xD


0 Sweet Hearts(s)