Ecah Zamri's Stories




Aiman Rahman, Haziq Kinda, Adaa Syada
Monday, November 25, 2013 | 7:00 PM | 0 Sweet Hearts
Assalamualaikum. Tengok tajuk entry tu. Korang mesti kenal diorang kan ? Budak femes twitter tu :O Meh nak citer pasal sorang-sorang.

1- Aiman Rahman.
Orang cakap dia model, tapi ecah tak tau sebab ecah tak pernah nak ambik tau. Btw, dia memang hensem. Ramai betol peminat dia. Sampai kat dalam kelas ecah pun ada -,- hoho, tapi bukan ecah la. ecah tak minat orang yang femes-femes sangat ni, susah nak jaga :v Pasal umur dia , ecah konfius ada orang cakap 17, ada yang cakap 18 tahun. Lantak ah. tak penting pun. Dulu dia couple ngan Wiwie Darwinda, perempuan tu tua sikit dari dia. Tapi, tak tau umur sebenar dia. Ada jugak orang gelar dia Justin Bieber Malaysia. Untunglaaa :3




2- Haziq Kinda
Yang ni ecah lagi lah tak kenal. Tapi dia memang tweetfemes, femes sebab unfollow orang. Batak followers :v itu orang yang cakap, bukan ecah kay. Btw, dia pun ramai gila peminat sebab orang cakap dia ni comel. Comel eh ? bhahaha, yola. :3 boleh tahan. Comel lah kot sebab ada iras mat luthfi yang ecah minat tu. haha xD oke, lupakan.  Tak silap ecah, umur dia form5. hoho, gudluck bhai.




3- Adaa Syada
Yang ni memang comel. Bagi ecah la, bagi orang lain ecah tak tau. Tapi ramai betul haters dia, orang kutuk dia cakap dia comel sebab makeup je. Putih sebab pakai tepung. Apakah ? :O Dia memang putih la. Oke, biarkan. Umur dia 18 tahun dah. Dia ni teman tapi mesra dengn budak kat atas ni. 




Dah nama pun orang femes, diorang ni agak memilih kalau nak layan orang. Tak macam Syada Amzah ngan Adel Asha. Diorang friendly je. Btw, jangan tanya kenapa diorang ada haters. Semua orang pun ada. Nobody is perfect :)









0 Sweet Hearts(s)