Ecah Zamri's Stories




Amir :D
Friday, December 6, 2013 | 5:29 AM | 0 Sweet Hearts

    Tau sape amir ? Dia antara orang yang ecah paling sayang. Walaupun kadang-kadang dia tu suka sakitkan hati ecah, ecah kena ingat dia juga yang selalu buat ecah senyum dan ketawa.   Dia juga suka marah-marah ecah . Tapi takpe, ecah tau dia marah sebab dia sayang ecah. Walaupun kadang-kadang dia marah tanpa sebab, ecah kena sabar. Tu sorang je abang kandung ecah.  Ramai perempuan yang melting ngan dia sebab diorang cakap amir hensem. Hensem eh ? haha . Boleh tahan :3 Tengok sendiri lah gambar dia kat bawah ni.



    • Muhammad Amiruddin Bin Zamri
    • 17 tahun
    • gilo-gilo
    • ex- Smk tengku mizan *sama sekolah
    • Ecah sayang dia
    Ecah ingat lagi time ecah masuk asrama dulu (form 2 ) malam-malam duk bergayut ngan dia je. Rindu  kita selalu main sama-sama, gaduh sama-sama. Tapi tu dulu. Sekarang kita dah macam kurang rapat. Hmm. Takpela. Mungkin sebab masing-masing dah besar kan , bawak haluan masing-masing. 




    0 Sweet Hearts(s)